Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LPV

Levicový populista VI.

1. 9. 2010 9:06
Za tu vrazdu

mohou i lide jako je Banga. Kteri se neustale snazi zatloukat existenci problemu...

0 0
možnosti
CR

czechistan rulez!

1. 9. 2010 9:11
Re: Za tu vrazdu

presne tak !! R^R^R^

0 0
možnosti
H

hromo.bití

31. 8. 2010 23:11
Pěkně jste to napsala

už mě, a nejenom mě, jak jde čím dál tím víc vidět, uráží skutečnost, že názor, který se neslučuje s obecně přijímanou a hlavně propagovanou, ideologií růžového světa, skončí kdesi daleko, kde ho snad nebude vidět. Onen střelec provedl poslední myslitelnou věc, kterou je snad člověk schopen. Vzal zbraň a začal střílet.Ovšem co se hodnotí, je pouze důsledek, ne příčina. Na tu se jaksi pozapomnělo. Podle výpovědi obyvatel sídliště měl pachatel dlouholeté neřešitelné spory s onou "nepřizpůsobivou" rodinou, spory, které nebyl schopen vyřešit on, ani policie, ani městské zastupitelstvo, prostě nikdo. Ten problém se nazývá neustále obtěžující nepřizpůsobivá, bordel dělající rodina, bez jakékoliv sebereflexe. Vyústilo to v masakr. Ovšem já se ptám, stal by se vůbec kdy tento masakr bez předcházející šikany ze strany oné rodiny? Ten člověk toho měl, podle všecho, plné zuby, a tak vytáhnul zbraň a střílel. Ale střílel na neviné, nebo na parazity, kteří mu neustále otravovali život a nejen jemu?

0 0
možnosti
.

.zq.

1. 9. 2010 9:59
Re: Pěkně jste to napsala

bohužel následně i na nevinné, ale chápu Váš příspěvek R^

0 0
možnosti
MK

mamarena

31. 8. 2010 21:50
No

a ještě se ukáže, že ten český občan byl na dovolené v Egyptě a již tady budeme mít dvojité glorifikování toho úchyláka starou vyšinutou blogérkou a jiných mantáků a mantaček za to, že se postaral i o řešení muslimské(teroristické) otázky!!!! Je to hnus!!! (slovník pro neznalé: manták(mantačka)=muž(žena) rozumu mdlého)

0 0
možnosti
V

VentreSaintGrisX4

31. 8. 2010 22:08
Re: No

Jdi se léčit. Dotyčná popisuje reálnou situaci narozdíl od multikulti virtuálních bludů...

0 0
možnosti
MK

mamarena

31. 8. 2010 21:27
JJ

Dabl karma adminovi!R^

0 0
možnosti
H

hromo.bití

31. 8. 2010 23:43
Re: JJ

za co adminovi? Realita se nám zdá málo růžová?

0 0
možnosti
MH

jedovinka

31. 8. 2010 21:05
Ráno jsem nestačila zareagovat

a v pauze jste už byla pryč. Tak dabl karma. Nicméně mám obavu, že ani Vaše obhajoba se na veřejné části blogů dlouho neohřeje a bude zneviditelněna.

0 0
možnosti
M(P

Mumrli (zásadně pravdomluvný)

31. 8. 2010 20:16
A za tohle

poloinformovani (nemluvim jen o smazanem nebo presunutem blogu) chteji dostat kristalovou lupu...

Jak jsem se dnes dozvedel, jde nominovat i na anticenu - cehoz jsem vyuzil. Tenhle "nejduveryhodnejsi" server si posledni dobou nic jineho nez antilupu vyhrat nezaslouzi.

0 0
možnosti
MJ

Modrá Jana

31. 8. 2010 20:03
Vážená autorko,

váš článek jsem ráno četla, příspěvek jsem napsala a váš názor ctím. Pochopte však, že cenzor admin si může smazat nebo přeložit váš článek dle svého uvážení. Taky jsem se dočkala smazání několika svých příspěvků na nichž jsem nic závadného neviděla. Bohužel.;-D

0 0
možnosti
OU

31. 8. 2010 19:38
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
.

.zq.

1. 9. 2010 10:08
Re: demokracie by neměla cenzurovat vůbec!!!

"Vůbec se nevidím" není totéž jako "Schvaluji". Autorka pouze popisuje, že chápe, že ten člověk měl po několika letém psychickém týrání zřejmě nervy silně pochroumané a jednoho dne mu "ruply". Kdybyste si přečetl zprávu psychologa, našel byste tam spoustu vysvětlění, proč vrah jednal tak, jak jednal. I proti těm vysvětlením byste se ohradil?

0 0
možnosti
Č

čhavo

31. 8. 2010 19:20
Chápu vás

vážená paní  blogerko, klegyně, ale nemáte pravdu. vy gadžové - bílí jste ve většině hodní lidé, ale promiňte mi to, jste plní předsudků a polopravd a lží.

Romové nebo Cikáni ? Vždyť jsou to lidé jako vy! Stejně chytří, hloupí, leniví i makáči.

Nejsme vyvolení, to máte pravdu, jenže neházejte prosím všechny z nás do jednoho šiku. Knírač hitler to dělal a jak to dopadlo? Dilino šílenec z Bratislavy zabil celou rodinu, včetně malého chlapce. neměl nervy ze železa? já je taky nemám, když denně musím dokazovat, že dělám, jsem slušnej atd. Věřte mi, mám mezi bílými spousta kamarádů, jsou výborní. Přeji krásný večer.:-))

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

31. 8. 2010 19:23
Re: Chápu vás

Já mám taky mezi nebílými(to je hnusný slovo,že?) taky hodně známých a víte co mi říkají?My slušní Cikáni nechceme s tou špínou mít nic společnýho,Já jim věřím.

0 0
možnosti
V

VentreSaintGrisX4

31. 8. 2010 19:12
Aha

Takže autorka si dovolila takovou nekorektnost, že popsala své zkušenosti a pochopila (nikoliv omluvila !) možné extrémní důsledky stavu, kdy nějaká skupina má jen práva a žádné povinnosti, zatímco ostatní mají právo jedině "držet hubu"....

Idnes se zase předvedla...Rv

0 0
možnosti
IK

Ivan 1

31. 8. 2010 19:16
Re: Aha

nepochopila, že patří do té druhé skupiny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 146
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1083x
Jsem žena , která prožila minulost i současnost v dobrém i zlém... ..

Seznam rubrik